Thursday, October 15, 2015

Cele mai bune inscriptionari auto

De ceva vreme ma tot gandeam sa schimb colantarile vechi de pe masinile din flota (care colantari deja au vreo 3 ani vechime si cam incep sa isi arate varsta) si sa trec pe inscriptionari, niste chestii ceva mai sensibile, dar din punctul meu de vedere mai de durata.

Nebunia cea mai mare este sa gasesc timp pentru fiecare masina din flota sa mearga la inscriptionare, sa stea acolo o zi sau cat este nevoie. sa fie inscriptionata, verificata, ridicata, etc - cred ca o sa ma injure toti soferii din firma ca in loc sa alerge cu masinile si sa faca bani, se streseaza cu inscriptionari si alte nebunii de genu asta.

Totusi - am citit intr-o carte de marketing ca a face inscriptionari auto pe o flota de autoturisme destuld e mare (cum este flota firmei la care lucrez) poate aduce un aport de imagine destul de mare, totusi - 100 de masini care in permanenta se plimba prin trafic si iti fac reclama reprezinta o reclama extraordinara - insa ma intreb si eu acum - oare ce ar fi daca am monta si niste megafoane peste masinile astea? :))

Adica... daca e bal... sa fie bal.

Acum... nu sunt eu adeptul marketingului extensiv, nu-mi place sa vad recklame peste tot si cu atat mai putin pe masini, insa se pare ca treaba asta are totusi un impact destul de puternic

No comments:

Post a Comment