Thursday, October 15, 2015

Unde reparam tablete iPad in Bucuresti?

In sfarsit am gasit un centru de reparatii pentru Apple (care de fapt nu este Apple - pentru ca m-ar fi nenorocit din punct de vedere al cheltuielilor) care sa faca reparati tablete ipad la niste preturi decente, adica sa nu iti ia suma pe care ai fi cheltuit-o pentru a-ti achizitiona o tableta Samsung mai low midrange.

In prima instanta am cautat un centru apple, insa cand am vazut scorurile la care opereaza firmele astea, am ramas socat, adica mai bine iti cumperi o tableta noua, decat sa o repari pe cea veche intr-un astfel de centru.

In cele din urma m-am gandit sa apelez la niste centre care fac reparatii pentru PC-uri, laptopuri si alte dispozitive de IT, gandindu-ma ca au experienta inclusiv cu tablete, insa se pare ca aceste tablete din punct de vedere tehnologic sunt mult mai apropiate de trelefoanele mobile decat de un computer.

In cele din urma, dupa ce m-am saturat cat am cautat, am decis sa iau la rand service-urile pentrusmartphone-uri si telefoane mobile, pana cand am ajuns la baietii de la ifixgsm.ro, care mi-au reparat tableta la niste costuri infinitezimale fata de ceea ce mi-au cerut cei de la centrul apple si am asteptat mai putin, mult mai putin decat acolo.

Recomand ifix gsm si sper sa nu mai am pe viitor probleme cu tableta.

No comments:

Post a Comment